dilluns, 31 de desembre del 2012

Feliç 2013!


Imaginem que existeixi un món, on en 7 mesos de vida, i després de 26 Móns imaginats, hagi aconseguit gairebé 2.000 visites (cada entrada l’han llegit de mitjana 76 persones).

Doncs gràcies a tots vosaltres, aquesta ha estat una realitat!

Vaig començar el bloc sense cap pretensió. Volia que la comunicació entre nosaltres fos màxima i que m’aportéssiu les idees bàsiques que jo desenvoluparia.
Passats aquests mesos puc assegurar que ho he aconseguit!
Móns amb polítics honrats, amb humans sense essència, amb gravetats canviants,… Móns que no existeixen, i d’altres que arriben a la fi,... 26 porcions d’un univers imaginari, que encara està molt lluny del seu col·lapse.
Així que agafeu força, perquè mentre vosaltres aneu aportant el vostre granet de sorra, jo aniré imaginant móns.

Gràcies a tots, i espero que el 2013 faci realitat tots els vostres desitjos! (o almenys un bon grapat d’ells!)



6 comentaris:

  1. Per cert... Quin ha estat el Món que més us ha cridat l'atenció?!

    ResponElimina
  2. Feliç any per tu també! No puc triar cap món en concret per que m'han agradat tots! :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que n'hi haurà algun que trontolli una miqueta més que els altres!!... vinga, aprofita i explota la vessant "Crítica" q tots portem a dins, q a mi m'agraden les crítiques constructives!! :D
      Això sí, merci per seguir el bloc!

      Elimina
    2. És que tots són molt bons! El de "sota terra" i "Destrucció expansiva" em van marcar més, potser. Però per que sóc una flipada dels apocalipsis literaris. :P
      Merci a tu també per llegir l'Ona. ^^

      Elimina
  3. Hi ha alguns que podria dir, però perdona si aprofito l'entrada d'any per llegir els que em falten i poder triar millor;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Carlos!
      Encantat de tenir-te per aquí, i prent-ho amb calma que no hi ha pressa! :P

      Elimina